ЧОРНИЙ PR:

брудні виборчі технології

електронна версія книги Олексія Ситікова


3. Блокування телефонів суперників

Коли аналітики й іміджмейкери визначають найсерйозніших конкурентів (їх зазвичай 1 - 3 особи), слід якомога більше дізнатися про них самих та їхніх найближчих помічників. Принаймні, необхідно знати номери телефонів виборчого штабу, телефони самого суперника та його довірених людей.
Тепер починаються телефонні диверсії.
На телефон виборчого штабу подають оголошення у різні видання. Краще у цьому випадку спрацьовують платні оголошення з фіксованою датою виходу.
Безперечно, тематика таких оголошень буде відповідною: інтимні послуги, ритуальні послуги, доставка обідів, оренда житла, перевезення меблів… Словом, чим більше різних оголошень, тим більше блокується телефон суперника.
Практично, є сенс подавати будь-яку об"яву про послуги чи купівлю-продаж на ворожі телефони. Аби тільки працівник їхнього штабу, правильно відповідаючи, не перетворив людину, що телефонує, на свого прибічника.

НАПИСАТИ ЛИСТА АВТОРУ

ГОЛОВНА -_ _ _ _ __- <<<ПОПЕРЕДНЯ - __________- НАСТУПНА>>>

 

 

Hosted by uCoz