ЧОРНИЙ PR:

брудні виборчі технології

електронна версія книги Олексія Ситікова


6. "Розпродаж"

Досить цинічний прийом, проте доволі ефективний. Через пресу або з допомогою особистих запрошень оголошується про розпродаж товарів: ліків, одягу, продуктів… Щоб зібрати якомога більше людей, повідомляють ціни, які будуть нижчими за магазинні у декілька разів.
Коли в призначений час натовп збереться у певному місці, поштовхається у створеній черзі, біля нього, повільно проїхавши, зупиняється шикарний автомобіль. З нього вийдуть кілька товстих, дорого вдягнених молодиків і повідомлять, що кандидат "А" має поважніші справи, ніж допомагати різним калікам та убогим, і ще пан "А" просив передати, щоб йшли ви всі на …
Сказавши це, молодики всідаються в авто і їдуть геть.
У натовпі знаходяться кілька заздалегідь підготовлених людей, які відразу говорять, що "А" брехун, йому не можна вірити…
У такий спосіб завдається відчутного удару по позиціях опонента.
Слід відзначити, що прийом "розпродаж" має різні варіанти. Наприклад, розсилаються запрошення для пенсіонерів і квитки на безкоштовний сеанс до кінотеатру від імені кандидата "А". Коли публіка, яку не впустили до глядацької зали, буде обурюватися беззаконням, потрібні люди з натовпу запрошених звинуватять "А" у брехливості.
Очевидно, двох або трьох подібних акцій буде достатньо, аби спричинити до повної недовіри до суперника.



НАПИСАТИ ЛИСТА АВТОРУ

ГОЛОВНА - - - - - - - - - - <<< ПОПЕРЕДНЯ - - - - - - - - - - НАСТУПНА >>>

 

 

Hosted by uCoz