ЧОРНИЙ PR:

брудні виборчі технології

електронна версія книги Олексія Ситікова


7. ЗМІ на виборах

Як свідчить статистика, більше 65% послуг, що пропонують PR-агентства, пов"язані з розміщенням в ЗМІ різних публікацій… І лише решта 35% припадає на послуги з розробки та здійснення PR-стратегій, PR-кампаній ("Сообщение", жовтень 2000 року).
Переважна більшість газет за певну плату надрукує інформацію потрібного змісту, лишається тільки домовитись про ціну. Дані про вартість розміщення матеріалів у ЗМІ України в мене відсутні, а ось у Москві ціни були такими:
- "Аргументы и Факты" - 18000 доларів за шпальту. Але це видання почувається досить непогано у плані фінансів, тому не кожні матеріали вдавалося там розмістити;
- "Российская газета" - близько 5 тисяч доларів за чверть шпальти;
- "Труд" - 8,5 тисяч доларів коштує сторінка, але застосовуються націнки від 20-ти до 100%;
- "Совершенно секретно" - 14 тисяч, "Версия" - 4,5 тисяч доларів за сторінку;
- "Новая газета" - 5 тисяч доларів, але в окремих випадках шпальта обходилася в 10 тисяч доларів;
- журнал "Огонек" - 2,5 тисячі, та бувало ціна сягала 4 тисяч;
- "Завтра" - ця шовіністична газетка за 1-ну тисячу доларів погодиться надати шпальту ідеологічно близькому кандидату, а в чужого проситиме 4 тисячі доларів США.

Якщо після цього ви ще ідеалізуєте масову пресу і вірите в її непідкупність, заплатіть 50 тисяч доларів газеті "Нью-Йорк Таймс", і ви побачите в ній свою статтю, оскільки саме стільки коштує чверть шпальти цієї газети.
Ці цифри подано Агентством Федеральних Розслідувань "FreeLance Bureau".
Окремим пунктом відзначу витрати на телебачення.
Для прикладу - російські телеканали:
- бути героєм популярної телепрограми коштує від 20-ти до 100 тисяч доларів;
- стати героєм в телесюжеті можна за 2 - 4 тисячі зелених;
- прийти до студії у якості гостя обійдеться кандидату у 5 тисяч доларів;
- прокрутити рекламний відеоролик - від 2,5 до 30 тисяч американських президентів за хвилину.

Фахівці вважають, що добре буде, коли кандидат укладе угоду з телеканалом на реклами його фірми за кілька місяців до виборів. А потім попросить замінити відеоролик.
Типовий приклад: знімається відеосюжет соціальної спрямованості, крутиться по ТБ деякий час, а потім у потрібний момент у ньому з"являється прізвище кандидата або виборчого блоку.




НАПИСАТИ ЛИСТА АВТОРУ

ГОЛОВНА - - - - - - - - - -<<< ПОПЕРЕДНЯ - - - - - - - - - - НАСТУПНА >>>

 

 

Hosted by uCoz